מעורב הופס ליום חמישי: קיירי ארווינג 'סוף-סוף מצא את השקט הנפשי שחיפש כל ימי חייו'. בהצלחה! / מנחם לס

1.בוסטון מנצחת את אטלנטה 117-125 אחרי חצי מדהים של 67-73

התמונה מעתון בוסטון גלוב

כשהקבוצות התחממו וראיתי שבוסטון במלוא הרכבה ואילו אטלנטה ללא הסנטר קלינט קפלה וללא השוטינג גארד דג'ונטה מוריי ציפיתי לקריעה טוטאלית של הקבוצה שהפכה להיות הקבוצה שלי. קריסה לא הייתה, אבל ברבע הרביעי בוסטון סוף-סוף ברחה להפרש של 8.

כשהחצי הסתיים 67-73 ציפיתי למשחק של 140-150 או משהו קרוב לזה אך זה לא קרה. ההגנות לחצו ביותר ומשחק ההתקפה נרגע מעט.

תנו מבט בחמישיות כשכל העשרה תורמים: לסלטיקס ג'ייסון טאטום 20, אל הורפורד 14, פורז'י 30, דרק ווייט 21, וג'יילן בראון 15. להאוקס אוקונגווה 18, סדיק ביי 25, ג'ארן ג'ונסון 19, טריי יאנג 20 (אחרי חצי של 15), ובוגדן בוגדנוביץ' 12.

הווה אומר? הווה אומר ששתי הקבוצות נמצאות במצב טוב לפני הדדליין בטריידים מחר. הדבר היחיד שמפחיד אותי הוא שדג'ונטה מוריי יועבר בטרייד. לפתע עלו שמועות שהפליקנס מציעה את זאיון ויליאמסון עבורו. ויליאמסון כזה יהווה תוספת מצויינת תחת הסל לקלינט קפלה הרזה, אבל לי קשה יהיה להיפרד מדג'ונטה שלאחרונה שיחק מצויין עם טריי יאנג מאחור.

2.'שוטטתי בין רוחות ו-DEMONS כל ימי חיי' (קיירי אירוינג)

התמונה מ-WALLPAPER

'שוטטתי בין רוחות ו-DEMONS כל ימי חיי. רשפים ומזיקים. הגעתי לדאלאס וסוף-סוף מצאתי את השקט. את הרקימה הנכונה. אני סוף-סוף הגעתי. אני מרגיש מחובר. משוזר נכון. אני רגוע. הגעתי אל המנוחה והנחלה. עשיתי שלום עם עצמי. אני מוכן עכשיו לשחק כדורסל ללא שדים ו-DEMONS בראשי. 36 הנקודות שלי היום נגד הנטס הם רק הסיפתח הכדורסלני החדש שלי'.

הוא אמר כל זאת לרדיו TMZ. ל-ESPN הוא אמר :

"it was time to get my own peace of mind and go somewhere where I was able to thriv.

והוא הוסיף,

"I mean, I don't want to get too deep into it because I love protecting the people that I'm in business with, even if it doesn't work out," Irving said after scoring 36 points and leading the Dallas Mavericks to a 119-107 victory over the Nets at Barclays Center on Tuesday night. "Again, I wish all those guys well. But conversations that needed to be had weren't had before the trade deadline, and I don't know if anything needed to be salvaged.

היה זה משחקו הראשון בנטס מאז הוא עזב אותם לפני שנה, והוא נתן משחק מצויין.

הוא הוסיף:

"I just think it was time to get my own peace of mind and go somewhere where I was able to thrive, and be in a situation where I didn't have to worry about kind of behind-the-back talk or the media talk or not knowing how to handle real-life circumstances that has nothing to do with the game of basketball. It has everything to do with how you handle someone as a person.

"While I was here, I learned a lot of lessons. I've made my peace again, like I said, and I just want to move forward."

אז גם אנחנו נזוז FORWARD.

3. לפי שמס צ'רניה ניו אורלינס מעוניינת בדג'ונטה מוריי "ומוכנה לתת 'פאור פורוורד מצויין' עבורו"

זאיון ויליאמסון? אטלנטה מתה להשיג פאור-פורוורד אולסטאר. אני לא רואה אחר שאטלנטה תסכים לתת את מוריי עבורו. ויליאמסון זו אופרה שונה לחלוטין.

4. הניקס מעוניינת בברוס בראון מהרפטורס ומוכנה לתת שחקן/שניים עבורו אבל לא בחירות דראפט סיבוב ראשון

5. הלייקרס מעוניינת בדג'ונטה מוריי או דונובן מיצ'ל אבל מוכנה לחכות לקיץ לעשות זאת

הלייקרס תחכה לחופשת הקיץ ואז תציע קומבינציה של שני שחקנים עבור דג'ונטה מוריי מהשחקנים הבאים: ג'רד וונדרבילט, קאם רדיש, וגייב וינסנט. אוסטין ריבס הוא בינתיים מחוץ לרשימה אבל ישנה חצי עונה לפנינו. עבור דונובן מיצ'ל היא תהיה מוכנה להציע שלושה שחקנים מהמוזכרים מעל (BASTETBALLNEWS.COM)

6. תראו מי משתתף בתחרות ה-SKILL CHALLENGE באול סטאר!

אחת הסיבות שאני מחבב את ויקטור היא שהוא 'GAME'. לא לוקח שום דבר ברצינות גדולה מדי. הנה הוא מוכן להתמודד נגד פוינט גארדים במשחק שלהם. הוא יחייך אם הוא ינצח והוא יחייך אם הוא יפסיד.

אתה מתאר לך את ג'ואל אמביד בתחרות הזו? לעולם לא. יוקיץ? יש מצב, לדעתי. גם הוא די 'GAME'.

7. סלטיקס החתימה עוד 'BACK-UP' ביג מן

בוסטון סלטיקס החתימה את קסבייר טילמן מממפיס עבור שתי בחירות דראפט סיבוב שני ב-2027 ו-2030. אמנם הוא רק 2 מטרים אבל הוא רחב ו'גדול' מהסוג של דריימונד גרין.

8. פטריק בברלי מהלל את חבר קבוצתו הצעיר, טייריס מקסי

טייריס מקסי היה שחקן טוב ובעל ערך כבר משנת 2020 כשפילדלפיה בחרה בו כמס' 21 בדראפט, ומאז הוא הולך ומשתפר כל עונה. נכון לעכשיו הוא קולע 25.9 נק' בממוצע עם 6.4 אס' ו-3.5 ריב'.

פטריק בברלי העולה עם טייריס בבק-קורט של הסיקסרס, או מחליף אותו, הילל אותו בפוסט שהופיע בקלאצ'פוינט היום. "אני מאושר בשביל הצעיר. הוא לא סתם מתקדם במשחקו, הוא משקיע עבודה רצינית באימונים אישיים לשיפור הדברים שהוא עושה טוב, וללמידת הדברים שהוא יודע פחות טוב. הוא בדרך להפוך לחבילה השלמה".

הממוצעים של טייריס מקסי עולים בהתמדה משך כל עונה מ-2020. אני מאושר עבורו שהוא יהיה באינדיאנפוליס באול סטאר. מגיע לו בהחלט. זאת הייתה רק שאלה של זמן מתי הוא יהפוך לאול סטאר.

9. ג'מאל קרופורד מתעייף מההשוואות של ג'ייסון קיד ('לוקה הגיע לאזור החיוג של מייקל ג'ורדן')

התמונה מ-AP

מייקל ג'פרי ג'ורדן הוא השחקן הגדול ביותר מכולם, ולכן כל שיחה עליו חייבת להיעשות ביראת כבוד.

לכן כשהמאמן ג'ייסון קיד רומז שלוקה דונצ'יק יכול להיחשב לשחקן באותה רמה, הצהרתו מקוממת. אחד שההצהרה הרגיזה אותו היה ג'מאל קרופורד הטוען שאפילו נסיון להשוות שחקן לג'ורדן מקומם, מעייף, ומעצבן:

"I'm kinda tired of people throwing around Michael Jordan's name," said Crawford. "What are we doing? Are we talking about Michael Jordan? Jeffrey Jordan? Like, he's the best ever. He's too good to be compared to."

תראו. מייקל ג'ורדן היה הטוב ביותר בכל, מלבד קליעה מרחוק, אם כי גם זאת השתפרה מאד בסוף הקריירה שלו. אני ראיתי את מייקל מספיק פעמים לדעת שהוא לא היה רק המתקיף הטוב ביותר מכולם, אלא הוא היה גם המגן הטוב מכולם. במקרה של ג'ורדן ישנם כל המספרים להוכיח שכל דברי 'הגדול מכולם' נכונים: גם במספר נקודותיו במשך העונות הרגילות ובפלייאוף, גם בתארי ה-MVP, ו'שחקן ההגנה', ובעיקר המספרים שלו ב-6 אליפויות NBA שבאף אחת מהן הוא לא הירשה משחק ששי. תגידו 'היי מל, זה אחרי הכל משחק קבוצתי'. אז אענה לכם, "נכון, אבל השיקגו בולס הייתה הקבוצה של מייקל. היא הלכה לאן שהוא לקח אותה. מבחינה כדורסלנית הוא היה, אכן, אלוהים.

אבל…

Is Luka Doncic Comparable to Michael Jordan? Jason Kidd Thinks So

ג'ייסון קיד די קומם אנשים כשאמר –

"You can't take this young man for granted," Kidd said. "He's better than Dirk. He's in the atmosphere of MJ, the best to ever do it, LeBron, Kobe. And so, just to appreciate what this young man is doing at the age of 24 is something that Dallas has never seen. And I've said this internally, he is better than Dirk."

ומה בקשר לדירק?

ג'מאל אומר:

Luka is not better than Dirk

Jamal also said that while Luka is playing unbelievable basketball and breaking 'the youngest to do so' records right now, he still has a long way to go to be held in the same regard as Dirk. Nowitzki led the Mavericks to their first and, so far, only championship in 2011, spoiling the debut of the Miami Heat Big 3.

"People don't give Dirk enough credit for the championship he got," added Jamal. "If you went through all the players, Jason Terry was the second best player who came off the bench and Dirk just took control of the whole thing, the whole situation. He didn't cry, he didn't complain, won a championship in one of the hardest eras. And so Luka is on his way to be one of the greats, but right now today, we can't say he is."

הסלובני לוקה משחק כדורסל נפלא. יש לו את הכל להמשיך ולבנות את עצמו כאחד בין הגדולים מכולם, בכיתה של קובי, לברון, מג'יק, אוסקר רוברטסון, וכן, דריק. אבל על לוקה יהיה לקחת אליפות יום אחד. דירק נוביצקי עשה זאת עם קבוצה די בינונית אחרי 20 שנה בליגה. ללוקה תהיינה עוד הרבה הזדמנויות לעשות זאת, אחרת – כמו צ'ארלס בארקלי, קרל מלון, וג'ון סטוקטון – הוא תמיד ייחשב לסופרסטאר, אבל לא בכיתה של הכוכבים מעל, עם טבעת אחת לפחות.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
90 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
08/02/2024 5:30:33

זהו , ג'ורדן פול הגיע לתחתית …אפס נקודות , אפס מחמש מהשדה . 6 עבירות .
עצוב

אשך טמיר המקורי
08/02/2024 7:36:02

לא ברור איך הגיע ל-6 עבירות, כי הוא לא מנסה לשמור.
אולי עשה בכוונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש מצב חחח הוא השומר הכי גרוע בליגה רין מצב שניסה לשמור

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
08/02/2024 18:19:16

יש מצב הוא עושה סבוטאג'

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לא רואה את דייויד גריפין מעביר את זאיון עבור דג'ונטה. נראה לי ספין של הסוכנות של דג'ונטה.
.
טילמן לבוסטון זה מצוין. הפרונט אופיס של הסלטיקס זה משהו מיוחד גם אחרי דני איינג'.
.
קרופורד צודק, כמובן, אבל לדעתי זו גם אחריות של קיובאן – הוא לא מצליח לבנות קבוצות סביב הכוכבים שלו.
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

עגל
עגל
08/02/2024 12:49:00

ברור, הם בחיים לא יעבירו להם את ציון

אשך טמיר המקורי
08/02/2024 6:16:13

תודה דוקטור. הם בטח לא מדברים על זאיון אלא על שחקן אחר. אינגרם אולי?

אשך טמיר המקורי
08/02/2024 7:35:30

אני נותן לכם אתגר.
תמצאו לי שחקן, שהוא לא קצה רוטציה על מעט דק' (מה שיכול להיות חריגה סטטיסטית), שקולע יותר סלים בממוצע מהעונשין, מאשר מהשדה.
אני מכיר אחד כזה, ג'ימי באטלר.
7 סלים למשחק מהעונשין, 6.8 מהשדה.
הקלעי המוביל בקבוצתו, למרות שיש שניים שקולעים יותר סלים ממנו מהשדה.
https://www.basketball-reference.com/teams/MIA/2024.html
.
זה, רבותיי, נקרא נגר עם שריקות כוכב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח אמת. נח כל העונה אצל הבחורות בא לכמה משחקים בפלייאוף

אשך טמיר המקורי
08/02/2024 8:01:27

שליש מהנקודות שלו בממוצע זה מהעונשין.
זה יותר מאמביד.
אני בספק אם יש שחקן בליגה עם נתון יותר גבוה (עם מספר מינימלי של דקות).

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 8:35:49

אתה מדבר כאילו זה משהו נדיר. פעם היה נהוג להגיד שאלה שחקנים שיודעים להגיע לקו. לא חושב שהיית קורא להם נגרים עם שריקות כוכב.

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 8:37:14

היום אגב זה באמת יותר נדיר כי בכללי הולכים פחות לקו. אבל כל חביבך בטח נכנסים לקטגוריה מתישהו (הארדן, אמביד …) וגם להם קשה לקרוא נגרים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
08/02/2024 8:51:38

פעם העבירות היו יותר אמיתיות ולא תיאטרון בובות!
1.000000000007

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 8:53:35

ברור… כי העבירות היו אמיתיות. כמו הגברים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
08/02/2024 13:17:16

צודקת גבירתי
במיוחד כל הקפיצות על שחקנים…

אשך טמיר המקורי
08/02/2024 14:23:38

תן דוגמאות

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 14:54:25

תגיד מאיזה עשור אתה רוצה – אני מניח שזה יהיה זריז.

אשך טמיר המקורי
08/02/2024 15:18:06

זה או הקודם

אשך טמיר המקורי
08/02/2024 15:19:23

אבל למה טווח של עשור?
אין לך מישהו מהשנה?
שנה שעברה?

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 15:53:14

סליחה על הדיליי לא הייתי פנוי.
עכשיו אני שלך.

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 15:54:16

בשנים האחרונות אמרתי מי החשודים המיידים – באטלר, אמביד ,הארדן.
כשגם לילארד, יאנג ו-SGA פוטנציאל לא רע.

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 15:57:31

עשור אחורה אז נגיד קווין מרטין.

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 15:59:09

ואם תרצה ללכת טיפה יותר אחורה אז יש לך את השחקן שעשה מזה ממש קריירה (לא הכי מוצלחת אבל קריירה) קורי מגטי.

אשך טמיר המקורי
08/02/2024 16:32:30

לא הבנתי לגבי החשודים המיידיים. יש להם עונות כאלה?

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 16:33:40

כן.

אשך טמיר המקורי
08/02/2024 16:39:39

בקיצור נדיר ביותר.
כשרק גדולי הנוכלים "בשיאם" מצליחים להתקרב לזה (אמביד עונה אחת, הארדן כמה, השאר לא), או מקרים ספורדיים מהעבר.

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 16:40:47

ממש לא. רוצה שנעבור לשמות קצת יותר עסיסים?

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 16:42:14

ציינתי את מגטי למשל בעיקר בגלל שאצלו קשה למצוא שנים לא כאלה (ומן הסתם ממוצע הקריירה כזה).

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 16:42:46

אבל כל תקופה בעידן שאחרי איחוד הליגות יש מספיק דוגמאות.

אשך טמיר המקורי
08/02/2024 16:43:34

תן.

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 16:44:27

לילארד, יאנג ו-SGA ציינתי כפוטנציאל להמשך הקריירה.

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 16:46:42

סטאקהאוס
שון קמפ
אדריאן דנטלי

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/02/2024 12:24:24

אין לך מושג מה פירוש נגר!!! הגרשייך רקלשחקנים עם יכולת התקפית מוגבלת מאוד כמו איטון ורודמן ובן וואלאס. לבאטלר יכולת התקפית מעולה והוא כוכב אמתי!!!

עגל
עגל
08/02/2024 12:51:03

באטלר שחקן מעולה, ממש לא נגר.
ההסבר הוא שהוא לא קולע טוב מהשלוש ולכן חודר הרבה לסל (וגם מקבל שריקות כוכב)

אשך טמיר המקורי
08/02/2024 14:24:22
Reply to  עגל

זה לא בגלל שהוא מפיל את עצמו כדי לשמור על הביצים?

עגל
עגל
08/02/2024 17:26:38

יש לו ביצים גדולות.
כל פלייאוף הוא מוכיח את זה . . .

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
08/02/2024 18:14:07

נגר זה רודמן ,ג'ואקים נואה ,בן וואלס,דייל דיוויס ,זה נגרים.
באטלר זה לא בקטגוריה הזאת ,למרות שבעידן ההפצצה משלוש הוא פחות קולע מרחק ,אבל לא נגר בשום צורה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דטרויט התעצבנו שאמרתי שהם לא עושים פלייאוף יורוליג ודרסו את הקינגס 😂😂😂😂
אייבי נזכר לשחק כדורסל והמאמן נזכר לתת לו את הכדור.
הקינגס סופט טו סופט בייבי

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
08/02/2024 8:36:30

אני טוען שהפיסטונס משחקים יותר טוב ללא קנינגהם כבר מתחילת העונה . אייבי צריך להיות רכז ולצידו צריך לשים קלע טוב שלא מתקרא קנינגהם.
וויסמן מיותר בהרכב הזה יש להם עמה שעות להפטר ממנו.

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 8:41:12

הם כבר פירקו את הבאסט בראת'רס נשאר רק אחד.

Smiley
Editor
08/02/2024 9:20:05

בתחילת העונה דורן היה פצוע ו-וויליאמס משום מה מחק את אייבי מהרוטציה, במקום לשחק איתו לצד קנינגהאם.

רן הנרגן
רן הנרגן
08/02/2024 7:53:01

אני עדין מקווה לעסקה שתעביר את כריס פול הלאה. לא בגלל שהוא לא טוב, להפך הוא השתלב טוב בג"ס אלא בגלל סטיב קר. הדקות של פול הלכו ברובן לשחקנים צעירים ואני רוצה לראות את זה נשאר כך. הדרך היחידה שזה לא יקרה היא לא להשאיר אותו בקבוצה. אבל ההנהלה של ג"ס תרצה תמורה ברמה של שחקן רוטציה או בחירת דראפט וגם לצמצם מחוייבות עתידית למשכורות. אין הרבה אופציות כאלו בשוק מבחינת הרכב חוזים.
.
וויגינס יוחלף בנזיד עדשים ולכן לא רואה אותו מוחלף בכלל. במשחקים האחרונים הוא ראה ניצוצות של יציאה מהמשבר בו היה בשנה וחצי האחרונות. היום הוא היה טוב מאד.

yonis
yonis
08/02/2024 8:11:01

הלוחמים חייבים בשר וגובה בשביל שהעונה הזאת תינצל,
הם צריכים לוותר על פול בכל מחיר כי הוא לא השחקן שיעשה את השינוי
ובמיוחד שהוא פצוע עכשיו ופציע בכללי.
את וויגינס הייתי משאיר העונה, אין להם הרבה שחקנים אתלטים ועם גובה.

עגל
עגל
08/02/2024 12:52:34

וויגינס הוא נכס, צריך להחזיק אותו, לטעת בו ביטחון ולעזור לו בכל מה שמסביב למשחק, ולהתפלל שהוא יחזור לכושר בזמן הנכון.

רן הנרגן
רן הנרגן
08/02/2024 7:57:00

מישהו יודע להסביר מדוע נשרקה כאן עברת תוקף לקרי?
https://www.reddit.com/r/warriors/comments/1alk9kw/steph_curry_commits_an_egregious_foul/

S&M
S&M
08/02/2024 8:28:34

כנראה שבגלל הרגל שנבעטה קדימה.
לכל שחקן יש צילינדר שהתנועה שלו טבעית בו. אם הוא יוצא מהצילינדר, זו יכולה להיות עבירה.
גם ההגדרה של העבירה היא מה שאמרתי, שהוא יצא מהצילינדר, שהוא חרג/בלט מהתחום המותר שלו
אני חושב שזו טעות על גבול הבולשיט, אבל כנראה זו הסיבה.

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 8:33:01
Reply to  S&M

זו בדיוק הסיבה – שורקים את זה לא מעט עכשיו.

דה שוט
דה שוט
08/02/2024 10:46:30

כי הוא בעט קדימה בכוונה כדי ליצור את המגע שאכן נוצר עם המגן – ואז ליפול ולקבל שריקה.
דרק שארפ עשה על זה קריירה
🙂

רן הנרגן
רן הנרגן
08/02/2024 14:44:13
Reply to  דה שוט

רק שבמקרה דנן המגן מזנק מטר קדימה וגם חובט לו ביד הקולעת

Berch
08/02/2024 7:59:28

אחלה מעורב
אני זוכר שאחרי שג'ורדן פרש כל זב חוטם שידע לזוז הוכתר בתור ג'ורדן הבא…..
🤣

Avri
Avri
08/02/2024 8:58:47
Reply to  Berch

ולא לשכוח כל מיני "ג'ורדן יהודי" שצצים מפעם לפעם, שתמיד מושווים לעז תמיר גודמן. כאילו שאפשר להשוות מישהו לגודמן הענק.

yonis
yonis
08/02/2024 8:06:49

לא מצליח להבין את ההשוואות של לוקה לגדולים ביותר,
לא חושב שתהיה לו קריירה יותר טובה משל דוראנט,
לוקה שחקן התקפה מצויין שיש לו הרבה חסרונות שהוא צריך לעבוד עליהם.
פריים הארדן, אין מה לדבר על מייקל, לברון או קובי.

S&M
S&M
08/02/2024 8:32:15

ג'ייסון קיד מאמן רע. כנראה בגלל שהוא לא חכם גדול.
זה מזכיר לי מסקנה שהגעתי אליה כשהייתי הורה צעיר.
מי זו הגננת הכי טובה? לא זו ששרה, מלמדת, מחנכת.
הגננת הכי טובה היא זו שאומרת להורים שהילד שלהם מקסים, יפה ומוכשר והיא מאוהבת בו.
זה מה שג'ייסון קיד עושה – מספר ללוקה שהוא חושב שהוא ג'ורדן כי הוא יודע שמי שיקבע אם הוא ימשיך לאמן יהיה לוקה.
לוקה נפלא, אבל הוא הגיע לתקרה שלו שכוללת אפס בהגנה.
מה שהוא צריך זה מאמן שיוציא לו את הכדור מהידיים ולא מאמן שיגיד שהוא גדול.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
08/02/2024 8:38:55
Reply to  S&M

אהבתי את הקטע של הגננת.כמה שזה נכון!

עגל
עגל
08/02/2024 13:02:06

ואני קראתי וחיכיתי בסבלנות שהוא יגיד שהגננת הכי טובה היא זאת שנראית הכי טוב . . .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  S&M

יפה מאד בדיוק

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
08/02/2024 8:52:44

קראתי קצת על קיירי הוא תורם נדיב ,עברתי על רשימת הנתרמים(חלקי) ,התרומות לא על רקע פוליטי.מדובר באדם עם עקרונות, כמובן רבים חולקים על העקרונות שלו, בסופו של דבר הוא משחק כשחקן מוביל באגודה שהבעלים שלה יהודי.
לגבי הטריידים שפורסמו
בוסטון – מהלך מצויין טילמן מתגבר מערך קדמי.זה עדיין לא מספיק אבל יש עוד כמה שעות לחפש הזדמנויות.
מיני- מוריס רכז לא מספיק מוערך, גיבוי מצויין מהספסל לקונלי.
דטרויט- אוסף שחקנים ותיקים לא רעים .מה עושים איתם , לאיזו מטרה?
ניו אורלינס- אם יעבירו ודגש על אם את זאיון מהלך טוב .שחקן בעייתי שעדיף להפטר ממנו עכשיו כשהוא טוב ולא פצוע.

אשך טמיר המקורי
08/02/2024 14:29:03

"אלה העקרונות שלי; ואם הם לא מוצאים חן בעיניך… טוב, יש לי אחרים."
גראוצ'ו מארקס

עמיחי קטן
Admin
08/02/2024 9:10:53

תודה מנחם.
ללוקה חסרים הישגים כדי להיכנס לדירוגים היסטוריים, אבל מבחינת יכולות כדורסל הוא באזור של הטובים ביותר

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
08/02/2024 9:21:00

ג'ייסון קיד לא לוקח את דאלאס לכלום כמו שהוא לא לקח את מילווקי כלום, אז הוא מתרכז בללקק את התחת של הכוכב שלו מספיק חזק בתקווה לקבל את הגיבוי שלו אחרי שהם יעופו בפלייאין או בסיבוב הראשון

אשך טמיר המקורי
08/02/2024 14:43:07

אמת. מאמן גרוע.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/02/2024 9:25:56

תודה רבה מנחם

גיא הירוק
Admin
08/02/2024 9:35:54

חגי, מה אתה אומר?
אפשר להכריז על בירה?
.
פורזינגיס לא רק שממשיך את היכולת מהשנה שעברה,
הוא אפילו השתדרג.
השנה הוא מס' 1 בפוסט אפ.
1.42 נק' למהלך.

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 9:46:51

מה ההתערבות?
(ולמה להרוס עונה כל כך יפה של הסלטיקס?)

גיא הירוק
Admin
08/02/2024 11:16:07

הבירה המסורתית…
האם העונה שעברה של פורזינגיס היא חריגה סטטיסטית (חגי) או מגמה (אני).
זה היה חלק מהדיון על התרומה הפוטנציאלית שלו אחרי הטרייד. אני אמרתי שיש לו הרבה יותר לתרום מאשר שלשות.

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 11:18:58

stealing candy from a child…

גיא הירוק
Admin
08/02/2024 12:11:33

ככה זה הרומנים…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/02/2024 12:28:10

רק שכל השחקנים בכל הקבוצות לא ייפגעו מפציעות ושרק היכולת בכדורסל תכריע האליפות.

אשך טמיר המקורי
08/02/2024 14:43:56

מה שלום אייטון? עדיין שווה מקס?

Shenanigans
Shenanigans
08/02/2024 9:47:19

משהו לא קשור, אבל זה הדבר שהכי מעניין אותי העונה: שג״א. איך אתה כזה עקבי?
אז בדקתי. יש מדד שנקרא shake, שבגדול החישוב הוא השונות (בנקודות) חלקי מספר הנקודות הממוצע למשחק. ככל שהאחוז נמוך יותר, ככה השחקן יותר עקבי – ובניגוד למדד השונות בלבד, פה יש גם התייחסות למספר הנקודות, כלומר כמה השחקן גם עקבי וגם יעיל.
האחוז של שג״א הוא 21% העונה במדד הזה. מבין הגארדים, אין כמעט שחקנים שיורדים מה30%
הטופ 5:
1. שג״א – 21%, 31.1 נק׳ למשחק, 6.5 שונות (variance)
2. מיצ׳ל – 27%, 28.5 נק׳ למשחק, 7.8 שונות
3. דרוזן – 29%, 22.3 נק׳ למשחק, 6.5 שונות
4. טריי – 30%, 27.1 נק׳ למשחק, 8.1 שונות
5. דז׳ונטה מארי – 32%, 21.5 נק׳ למשחק, 6.8 שונות

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 10:09:04
Reply to  Shenanigans

מניח שאתה מתכוון לסטיית התקן היחסית ולא לשונות אבל זה סתם קטנוני. בכל אופן זה הגודל שהגיוני להסתכל עליו בהקשר הזה ו-SGA מדהים ביציבות. אני בטוח אבל שגם לוקה (גארד) ואמביד מתחת ל-30%.

Shenanigans
Shenanigans
08/02/2024 10:45:47

שניהם על 28%. אבל אתה צודק, פילטרתי רק את הגארדים ולוקה מופיע כפורוורד.
לכן אני אוסיף לרשימה את לוקה עם 28%, לברון עם 27%, טייטום עם 27%
עדיין אף אחד לא מתקרב לsga

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 10:49:07
Reply to  Shenanigans

לא חושב שיש גם מישהו שהוא לא גארד שמתקרב. יש?

Shenanigans
Shenanigans
08/02/2024 11:15:36

אף אחד לא קרוב. מכלל השחקנים יש את טייטום, לברון, מיצ׳ל וkd עם 27%, ויש את לוקה, אמביד, מרקאנן וג׳ון קולינס עם 28%.

בנוסף, כמות המשחקים עם 30+ נקודות העונה (בסוגריים כמות המשחקים):
1. שגא – 37 משחקי 30+ (50)
2. דונציץ׳ – 33 (43)
3. יאניס – 30 (49)
4. אמביד – 27 (33)
5. יאנג – 21 (46)
6. ברונסון – 20 (49)

אין עוד שחקנים עם 20+ משחקי 30+ נקודות

אגב – גם האחוזים שלו ממש גבוהים ביחס לשחקנים עם כמות נקודות כזאת (שאינם סנטרים). אבל זה ליום אחר

עידו גילרי
Admin
08/02/2024 11:18:25
Reply to  Shenanigans

אמת. ובעניין קשור – לא מסתמך כמעט על שלשות.

עגל
עגל
08/02/2024 13:04:58

כן. ולא הבנתי מה הקשר ליעילות.
השונות היחסית, כמו שהוגדרה נכון, לא מעידה על יעילות אלא על יציבות.

Shenanigans
Shenanigans
08/02/2024 13:17:22
Reply to  עגל

יציבות יכולה להיות גם לשחקן שקולע 6 נק׳ למשחק

עגל
עגל
08/02/2024 17:28:24
Reply to  Shenanigans

נכון. זה מה שאתה מודד. יציבות של ייצור הנקודות
אתה יכול למדוד גם את היציבות של היעילות על ידי סטיית התקן של מדד ה-PER למשל.

דה שוט
דה שוט
08/02/2024 10:35:19

תודה מנחם.
בתמונה הראשית – טייטום עושה טייטום – שולח שתי ידיים קדימה במטרה להכות עם הכדור את המגן ולהשיג שריקה. התרגיל הוא פיתוח של תרגיל קיים שהמציא המאסטר – או כמו ששמעון קורא לו – הארדן הראשון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
08/02/2024 13:23:01
Reply to  דה שוט

רק כדאי שתלך לבדוק את הבוקס סקור….
זו תמונה מהמשחק הלילה כמדומני.
טייטום זרק רק פעמיים מהקו ולא היה שם אף פלופ שהתקבל.
מה שמראה ששופטים לא תמיד אהבלים.

דה שוט
דה שוט
08/02/2024 14:37:50

חחחח צודק, ד"א טייטום לא שונה מכל שאר הנוכלים בוזזים שודדים שהליגה התמלאה בהם.
הליגה נהייתה לונה פארק – זריקות ראש, ריקודי בטן ומכוניות מתנגשות
🙂
I love this game (only in the playoffs)

אשך טמיר המקורי
08/02/2024 14:53:12
Reply to  דה שוט

רק חסר אישה עם זקן
אה בעצם יש, את הארדן

דה שוט
דה שוט
08/02/2024 23:34:12

חחחחחחחח מצוין השמן הזה הפך את הקליפס לחזקה מאוד

golan
golan
08/02/2024 10:48:38

אחלה מעורב.
קיירי יכול להיות שקט ורגוע וכל השטויות שהוא אומר, אבל הוא אידיוט עם רגשי נחיתות וזה לא ישתנה. אז עוד שבוע תהיה לו עוד הארה.

NBA בדם
Editor
08/02/2024 11:54:00

תודה על המעורב.

birdman
birdman
08/02/2024 13:21:14

בוסטון לא היו בהרכב מלא, ג׳רו הולידיי לא שיחק.
הלייקרס התכוונו שאוסטין פאוורס לא ייכלל בטרייד.
בנוסף לקליעה מרחוק, מייקל גם לא היה הכי טוב באסיסטים. לברון מוסר יותר טוב ממנו.

אשך טמיר המקורי
08/02/2024 15:17:13
Reply to  birdman

הוא היה מוסר אנדרייטד

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/02/2024 13:27:53

קיירי אירווניג חולה נפש🤣🤣🤣
(בלי קשר לאנטישמיות שלו)

ירון, החלום
ירון, החלום
12/02/2024 1:08:30

בס"ד
תודה מנחם.. מעורב משובח.